زد بازی

فقط ورود افراد شاد مجاز است

زدبازی نام یکی از گروههای رپ فارسی وموسیقی راک است که در لندن و پاریسفعالیت عمده میکنند. پیشینه این گروه بسیار درخشان است و یکی از اولین گروههای رپ فارسی بودند که به طور جدی به این فعالیت ها می پرداختند. این گروه ابتدا توسط سامان کرامتی (سامان ویلسون) (Wilson) تاسیس شد اما بعد ها بنا به دلایلی کناره گیری کرد. خوانندگان فعلی و اصلی گروه:

سیجل و جی جی قبلا دو عضو افتخاری بودند و تقریبا از سال ۲۰۰۵ به جمع ثابت این گروه پیوسته‌اند و همچنین نسیم به عنوان هم خوان با این گروه همکاری می‌کند.

سیاوش سیجل

سیاوش جلالی (سیجل) متولد ۱۵ مهر ۱۳۶۴ صادره از تهران. سی= سیاوش// جل = جلالی سیاوش اولین اهنگش را با ام جی خوند به نام کنار هم بودیم که در فیلم تیغ زن هم پخش شد. سیاوش ابتدا بسیار از سبک رپ متنفر بود تا اینکه با جی جی که زیاد از او خوشش نمیامد به واسطه تنهایی تن به دوستی میدهد و علیرضا باعث علاقه مندی دوست اجباری خود بع رپ میشود. سیجل نه تنها در عرصه موسیقی بلکه در تحصیل هم بسیار موفق بوده و دارای فوق لیسانس شیمی از فرانسه میباشد.

 

علیرضا جی جی

علیرضا جزایری ملقب به جی جی در سال ۱۳۶۴ در تهران زاده‌شد. او در سال ۱۳۸۲ برای ادامه تحصیلات به پاریس مهاجرت کرد. تحصیلات او در زمینه سینما است اما همزمان به کار خوانندگی و آهنگسازی می‌پردازد. او در ابتدا همراه با سیاوش سیجل و نسیم به سبک رپ خوانندگی می‌کرد و در بعضی از آهنگها با گروه زدبازی همکاری داشت اما از ۲۰۰۵ به عنوان یکی از اعضای اصلی این گروه به شمار می‌رود. یکی از آهنگهای ماندگار گروه زدبازی تابستون کوتاهه است که آهنگسازی آن را جی جی بر عهده داشت.

نسیم

 

نسیم در سال ۸۵ به زدبازی پیوست و آهنگ تابستون کوتاهه اولین کار نسیم و گروه زدبازی بود 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 30 دی 1392برچسب:,ساعت 17:26 توسط IRMA |